Sisällöntuotanto

Digitalisaatio, mediakentän murros, mobiili internetin käyttö, reaaliaikaisuus, visuaalisen viestinnän nousu sekä some-kanavien käytön kasvu nostavat asiakkaidemme omat viestintäkanavat entistä merkittävämpään asemaan. Muutokset luovat alati uusia inspiroivia mahdollisuuksia.

paloma_etusivu3.jpg

Sisällöntuotannon palvelumalli

Sisällöntuotannon palvelumme toteutetaan kolmessa vaiheessa:

  1. Analyysi & Strategia: Määritellään sisällöntuotannon tarpeet ja tavoitteet sekä luodaan tai tarkennetaan kanava- ja sisältöstrategiaa.
  2. Sisällöntuotanto: Sisältöä tuotetaan strategian mukaisesti eri formaateissa. Sisällöt voivat olla esim. artikkeleita, blogikirjoituksia, kuvia tai videoita.
  3. Sisällön markkinointi: esim. viestinnän avainhenkilöiden koulutus, markkinoinnin ulkoistaminen meille tai yhteistyö median kanssa.
Gone Fishing.jpg

Sisällöntuotantoa Boolit.fi:n kanaviin.

kaverusten sushi-rullat.jpg

Sisällöntuotantoa Dogi Oil -brändille.