haluaisitko Helpotusta ensi vuoteen? 

Monikanavainen sisällötuotanto

Kaipaatko apua sisältöjen suunnitteluun ja tuotantoon? Tunnistatko nämä haasteet tutuiksi:

  • Sisällöntuotannon koordinointiin humahtaa enemmän työaikaa kuin haluaisit?
  • Sisältöjen markkinointi eri julkaisualustoilla tuntuu epäselvältä?
  • Some-päivityksistä tykkää lähinnä henkilöstö ja heidän perheenjäsenensä?
  • Some-tilien seuraajamäärät jäävät kauas kilpailijoista?
  • Sisällöntuotannon vastuut ovat epäselvät?
  • Sisältöjen aiheita on vaikea keksiä?

Toteutamme asiakkaillemme laadukasta sisällön suunnittelua ja tuotantoa eri kanaviin – alusta loppuun saakka. Kohderyhmiä puhutteleva sisältö tuottaa tulosta, ja monikanavainen tuotantomallimme helpottaa sinun arkeasi. 

 

tutustu referensseihimme:

kääritäänkö jo hihat?

Vaihe 1: Varmistetaan, että tehdään oikeita asioita

Ennen kuin hypätään suin päin tekemiseen, keskitytään hetki olennaiseen eli tekemisen suunnitteluun. Nykytilaa arvioidaan viestinnän, median, kohderyhmän sekä käytettävissä olevien resurssien näkökulmasta. Lopputuloksena syntyy monikanavainen sisällöntuotantosuunnitelma, joka on tukee brändistrategiaa, perustuu kohderyhmien tarpeiden ymmärtämiselle sekä on kustannustehokas toteuttaa.

Vaihe 2: suunnitelmista totta

Suunnittelemme ja tuotamme asiakkaillemme sisältöjä eri formaateissa. Erityisesti kuva- ja videotuotanto soveltuvat erinomaisesti digitaalisiin kanaviin ja sosiaaliseen mediaan. Visuaalisten materiaalien lisäksi tuotamme laadukkaita artikkeleja, some-päivityksiä ja kilpailukonsepteja. Yhteistyökumppaninamme ovat Suomen eturivin kuvaajat, bloggaajat, vloggaajat sekä eri alojen asiantuntijat ja mielipidevaikuttajat.

vaihe 3: jaetaan ilosanomaa myös muille

Mitä iloa on tuottaa timanttista sisältöä, jos se ei tavoita kohderyhmäänsä? Jos sisällöt eivät kerää tykkäyksiä ja jakoja, ei vika välttämättä ole sisällössä. Vika saattaa olla siinä, ettei sisältöä markkinoida. Esimerkiksi Facebookissa ainoastaan n. 4 % sivun tykkääjistä näkee sisältöpäivityksen ilman, että sen markkinointiin on investoitu erikseen rahaa. Sama mediainvestoinnin logiikka pätee pääosin myös muihin some-kanaviin. Sisällöntuotannon palvelumalliimme sisältyy aina markkinoinnin suunnittelu ja tarvittaessa myös toteutus.