Analyysi & Strategia

Autamme asiakkaitamme tekemään perusteltuja päätöksiä. Analyysi & Strategia -palvelumme toteuttaa tiimi tutkimusasiantuntijoita, liikkeenjohdon konsultteja, viestintäkonsultteja, median tuntijoita ja digitaalisen markkinoinnin guruja. Haastattelemme ja haastamme. Peilaamme dataa tavoitteisiin. Suunnittelemme tien kohti tavoitetilaa.

paloma_etusivu.jpg

oma media -Kanavastrategia

Mediakentässä ja median käytössä tapahtuneet muutokset tuovat mukanaan asiakkaidemme näkökulmasta inspiroivia mahdollisuuksia, mutta myös paineita resurssien riittävyyden, osaamisen kehittämisen sekä kokonaisuuden hallinnan osalta. Oma Media -kanavastrategia pureutuu yrityksen omien viestintäkanavien kartoittamiseen. Työmme tarkoituksena on tuoda selkeyttä kokonaisuuteen ja tunnistaa turhia kustannuksia, synergiaetuja, kehityskohteita, mahdollisuuksia ja resurssoinnin epäloogisuuksia. 

oma media -sisältöstrategia

Digitalisoituminen, omien viestintäkanavien määrän kasvu ja reaaliaikaisuus ovat kasvattaneet viestinnän määrää merkittävästi. Sisällöntuotanto useisiin eri kanaviin muokkauksineen vaativat paljon viestinnästä vastaavilta avainhenkilöiltä. Oma Media -sisältöstrategia tuo apua sisältöähkyyn: Miten priorisoida erilaiset viestit, kenellä on omistajuus  viesteistä ja mitkä omat viestintäkanavat sopivat viestien lähettämiseen. Työmme tarkoituksena on tuoda selkeyttä kokonaisuuteen ja tehostaa viestintää omia kanavia hyödyntäen. 

paloma_analyysi-strategia.jpg

Sosiaalisen median etiketti

Työntekijälähettilyys on käsite, joka on helppo ymmärtää väärin. Tarkoituksenmukaista ei ole innostaa jokaista työntekijää ilmaisemaan somessa itseään vapaasti – työnantajansa nimissä. Varoittavista esimerkeistä voi lukea uutisista melkeinpä joka viikko.

Sosiaalisen Median -etiketti on verkko-oppimista, jossa työntekijöiden potentiaali brändin rakentajina otetaan käyttöön tarjoamalla selkeitä ohjeita ja inspiroivia esimerkkejä. 

Kriisiviestintä 2.0

Kriisiviestintä 2.0. on yritysjohdon valmennus, jonka ansiosta asiakkaamme tietävät, mitä tehdä pahan päivän sattuessa. Kriisit kärjistyvät salamannopeasti, leviävät digitaalisissa kanavissa kulovalkean tavoin ja moninkertaistuvat vaikutuksiltaan vuorovaikutteisen kommunikaation johdosta.