Analyysi & Strategia

Analyysi & Strategia -tiimimme koostuu markkinointiviestinnän strategisen suunnittelun, määrällisten ja laadullisten tutkimusten, viestinnän sekä sosiaalisen median asiantuntijoista. Analysoimme ja suunnittelemme. Haastattelemme ja haastamme. Luomme kokonaiskuvan nykytilasta, jonka avulla matkasuunnitelma kohti tavoitetilaa voi muuttua todellisuudeksi.

paloma_etusivu.jpg

some-strategia

Läsnäolo sosiaalisen median kanavissa luo inspiroivia mahdollisuuksia mutta myös paineita sisällöntuotannosta, resursseista ja jatkuvien muutosten perässä pysymisestä. Suunnittelemme asiakkaillemme sosiaalisen median strategian, joka perustuu: 

  • kanavakohtaisen datan ja sisällön analyysiin,
  • muiden toimialan yritysten some-läsnäolon arviointiin,
  • toimialan parhaiden kotimaisten käytäntöjen analysointiin,
  • tavoitetilan määrittelyyn,
  • brändistrategiaan sekä
  • strategisiin valintoihin viestinnästä ja käytettävissä olevista resursseista.

Oman median kartoitus

Autamme asiakkaitamme luomaan järjestystä omistettuihin mediakanaviin ja hyödyntämään niissä piilevä potentiaali entistä tehokkaammin. Kartoitusta ohjaa selkeä tavoite esim. kustannusten karsimisesta, tulosten parantamisesta tai panostusten kasvattamisesta. Kartoitus perustuu: 

  • viestintäjohdon visioon,
  • havaittuihin haasteisiin viestinnässä,
  • kanavakohtaiseen dataan,
  • toimialan parhaiden käytäntöjen analysointiin, sekä
  • käytettävissä oleviin resursseihin

Kartoituksen tuloksena syntyy konkreettisia suosituksia ja kehitys-ehdotuksia, joilla asetettuihin tavoitteisiin päästään.

Feature 3

The following is placeholder text known as “lorem ipsum,” which is scrambled Latin used by designers to mimic real copy. Class aptent taciti sociosqu ad litora torquent per conubia nostra, per inceptos himenaeos. Donec eu est non lacus lacinia semper.